In Savannah Park run je elk je eigen wildpark, en je doel is om dieren te groeperen met hun eigen soort - maar iedereen beslist om de beurt wat er verplaatst wordt, dus het kan zijn dat je dieren niet in de juiste vakjes schuift.
Elke speler begint het spel met dezelfde set van 33 unieke diertegels, die willekeurig in je persoonlijke wildpark worden gelegd. Drie struikvuur-velden en één rots-veld blijven onbezet in je park gedurende het hele spel, en zes boom-velden en vier gras-velden zijn onbezet aan het begin van het spel.
Als je aan de beurt bent, noem je een bepaalde open tegel die alle spelers moeten oppakken, omdraaien en dan naar een andere lege plek in hun eigen park verplaatsen. Tegels die zijn omgedraaid kunnen niet opnieuw worden verplaatst, en zodra alle tegels zijn verplaatst eindigt het spel met een waarderingsronde. Eerst worden de tegels die grenzen aan bosbranden verwijderd als er evenveel dieren op staan als het aantal branden (1, 2, of 3) op het bosbrand-veld. Score voor elke gras en boom onbedekt op uw bord. Tenslotte scoor je voor elk van de zes diersoorten; hoe groter de hoofdkudde van elk van de diersoorten en hoe meer waterpoelen deze bevat, hoe meer punten je scoort, bijv. een kudde van vijf neushoorns en drie waterpoelen is (5x3) 15 punten waard. De speler met de meeste punten wint.